wtorek, 19 lutego 2013

Szczęśliwi ludzie nie chorują?

Szczęśliwy człowiek to zdrowy człowiek. Jak często Ty się uśmiechasz? Jak często sprawiasz sobie przyjemności? Czy nieustannie narzekasz? Czy ciągle za czymś gonisz? Może warto czasem usiąść, odpocząć, popatrzeć na niebo. Żyję w Polsce. Wiadomo, że mogłabym żyć w jakimkolwiek innym miejscu na świecie? Lepszym? Gorszym? Cieplejszym? Chłodniejszym? Nie wiem. Urodziłam się w Polsce i jestem Polką. Doceniam to, co życie przynosi mi każdego dnia. Ale to od naszej pracy nad sobą samym zależy jakimi ludźmi będziemy. Tu jest miejsce na wielkiej planecie jaką jest Ziemia. Tutaj mam swój dom i swoje osobiste szczęście. Tutaj pracuję i tutaj parę godzin jazdy samochodem i wdycham zapach cudownego polskiego morza albo zakładam plecak i mogę spacerować po górach. Kilka kroków i jestem w lesie i oddycham przyrodą-mogę nawet przytulić się do drzewa. Doceniam każdy dzień, każdą drobną chwilę, każdy moment relaksu i dobrego samopoczucia.

"Szczęście, to widzieć i czuć, że mijane po drodze kwiaty odpowiadają na nasz uśmiech"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz