poniedziałek, 4 marca 2013

Ssanie oleju słonecznikowego-metoda na problemy z zatokami

O metodzie zwanej "ssaniem oleju" przeczytałam w kilku książkach na temat medycynie naturalnej.
Ilu z Was choruje na przewlekłe zapalenie zatok? Ból głowy, nosa, uczucie zmęczenia, reagowanie na klimatyzację. Z zatokami męczyłam się latami. Zimą naciągałam czapkę na uszy, a głowa podczas wiatru i tak puchła jak balon. Antybiotyki wcale nie pomagały-wręcz przeciwnie-osłabiały. Kiedy trafiłam na tą metodę postanowiłam spróbować. Kupiłam butelkę oleju słonecznikowego i rozpoczęłam zgodnie z zasadami: ssałam olej w przedniej częsci jamy ustnej rano na czczo i wieczorem przed snem. I tak codziennie. Po kilku dniach zaczęło dziać się ze mną coś dziwnego. Zaczęłam się bardzo źle czuć, a głowa bolała jak nigdy. Ale nie przerwałam kuracji zgodnie z zaleceniami. Wieczorami nocą zaczęły "schodzić" po gardle dosłownie litry wydzieliny z zatok. A po okresie ok miesiąca poczułam się jak nowo narodzona. Zatoki przestały mi dokuczać. Kurację przeprowadziłam ok. 3 miesięcy i zapalenie zatok od tamtej pory jest mi obce-nie zachorowałam ani razu. Czy ktoś próbował i ma podobne doświadczenia?
Opis metody:
Wlać do ust jedną łyżkę stołową oleju słonecznikowego.Ssać olej (płukać usta) przez ok. 15-20 min. (aż przybierze on konsystencję "rzadkiego, białego mleczka"), pod żadnym względem nie połykać. Po zakończeniu ssania wypluć do ubikacji, wpłukać usta.

Metoda pomaga przy takich schorzeniach jak :
bóle głowy
zapalenie oskrzeli
bóle zębów
zakrzepica żył głębokich
egzema
choroby żołądkowe
choroby jelit
dolegliwości żołądkowe
choroby jelit
dolegliwości serca
problemy nerkowe
kobiece
choroby płuc
dolegliwości wątrobowe
układu nerwowego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz